Mini MAKRA sú naprogramované EXCEL súbory, ktoré urýchľujú administratívu pri vykonávaní každodennej operatívy.
Základom je zautomatizovať jednoduché úkony ako sú uloženie súboru a fotiek, rozposlanie mailu a iné.
Záznam porady
Mini MAKRO Záznam porady je súbor na zrýchlenie procesu zápisu a administratívu po porade.
Ak sa robieva zápis z porady, čo by sa mal z dôvodu zabúdania a sledovania rozdelených úloh a termínov, po porade sa zapisujú údaje z papiera do Wordu, následne sa ukladá súbor na sieť a potom sa rozposiela mailom na účastníkov porady. Tento proces niekedy trvá aj desiatky minút.
Súbor Záznam porady zabezpečí automatické uloženie súboru na sieti a rozposlanie mailu účastníkom s odkazom na súbor alebo aj pridaním súboru do prílohy (PDF).
Súbor upravujem podľa požiadavky zákazníka. Vo videu je uvedený príklad ako tento súbor funguje.